Hemma från resa 2!

Igår natt kom jag hem från Sunny Beach. Jag har haft en sinneskul vecka med helt sjukt härliga tjejer. Längtar efter att få förmedla bilderna därifrån. Josefin skulle bränna ut skivor med bilder från allas kameror i helgen så då kommer de läggas upp direkt! Sunny beach var verkligen kul. Inte det mest exklusiva och fräschaste men absolut kul. Efter att ha gått första skoldagen idag längtar man tillbaka. Allt är så annorlunda från Sverige - festandet, vädret, människorna, stämningen.. Jag tyckte att det skulle bli skönt att komma hem (hade ju trots allt inte varit hemma på 2 veckor) men nu vill jag bara tillbaka. Kanske beror det lite på att Adam är kvar där också? Åh, vad jag vill ha hem honom. Hoppas att han ringer ikväll...

Skolan började rätt bra ändå förutom att första lektionen var geografi och jag råkar hata det ämnet. Varför ska jag behöva läsa kurser som inte intresserar mig bara för att jag går en samhällsinriktad linje?! Något som däremot gjorde mig glad var schemat. Vilket skillnad från förra året! Mitt schema består i genomsnitt av 2-3 lektioner om dagen och INGA håltimmar på 3 timmar! YÄÄSS! Och vi börjar sent på torsdagar och slutar tidigt på fredagar, kan det bli bättre? Man kan gå ut på onsdagskvällarna och man slipper stressa ihjäl sig inför fredagskvällarna :) Nope, nu blir det lite godis och sen ska jag sova igen alla dessa sovtimmar jag missat denna veckan ♥


Schemat för denna terminen, lång sovmorgon imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0