Skolan lätt som en plätt?

Såja. Nu var denna veckan över.. låt mig se.. jag har haft 6 hela lektioner på hela veckan! Jag är fortfarande helt mållös av hur slappt schema vi har detta året. Idag gick jag två lektioner 8.00-10.30, fattar ni att jag slutade halv elva en fredag?! Detta läsåret kan blir bra, det känner jag. Dock längtar jag jätte mycket tillbaka till Sunny Beach. Fast det hade nog inte varit så kul att vara där nu. Adam ringde igår och alla ungdomar på hotellet har försvunnit, nu är det 20+ som regerar i SB. Ikväll ska det festas! Helle bjuder på förfest och sen får vi se vart det bär av. Jag vill så gärna vara taggad till ikväll men det känns lite jobbigt med en ordentlig förkylning, irritation över en kompis, vetskapen om att jag ska jobba på auktionsverket imorgon (ÅNGEST!) Men efter jobbet imorgon ska jag känna en sådan lättnad. Då blir det kräftskiva hos Andrea :) och sen är det bara tre dagar kvar till min älskling kommer hem :)
Nu ska jag ge smakråd till min syster som ska till Malmöfestivalen ikväll.


Bild från Sophies förfest för 1 år sedan, fyfan vilket kväll vi hade då! Hoppas på en lika rolig kväll ikväll !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0