girls have fun

Idag har jag haft en heldag med mina tjejer! Hela dagen har vi kutat runt i affärerna i Malmö för att öka (läs:skapa) höstgaderoben. Jag, Emma, Johanna & Emmie, vi hade riktigt skoj! :) Tyvärr var utbudet i affärerna mindre roliga.. bara en massa gammalt, eller fult. Tråk. Men som sagt, flummiga som vi va hade vi kul ändå, trots att vi missa tåget hem och fick ta bussen! När vi kom till Kristianstadf igen hämtade Emelia upp oss och vi körde till Maxi och köpte en massa plockmat som vi sedan mumsade på ikväll, samt en massa godis. Sen började lekarna.. Eller leken. Efter vi kört Diggeloo (ni vet leken då man är i lag och man håller upp en lapp med en artist och personen ska sjunga en låt som den artisten gjort och dens medspelare ska gissa vilken artist det är) avböjde vi att fortsätta med charader eftersom alla blir oerhört tävlingsinriktade och lättirriterade, vilket leder till tjafs ;p men trevligt har vi haft det! Nu ska jag dock sova, för jag är sjukligt trött. Imorgon blir det bowling i Åhus :) Pussokram, natti ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0