Helgen

Vilken skön helg jag har haft! I fredags var jag och Adam på förfest hos Dexter utan
att gå ut
, kanske inte så himla roligt egentligen men jag är stolt över mig själv att jag inte trillade dit som jag brukar göra när det vankas fest trots att jag egentligen inte är sugen. Och denna helgen var en icke-fest helg (fredag-lördag alltså) det går rykten om att Werner tänker ha fest ikväll.. (?!) Lördagen spenderades tillsammans med snurreversal-killarna mitt ute i skogen i Villes stuga, det lyssnades på klassisk musik på kasettband, röktes pipa och cigarr och framåt natten anden i glaset.. Idag har det först jobbats och nu sitter jag och Adam och kollar på fotboll (eller han kollar på fotboll, jag har siktet inne på 1kg-godispåsen på soffbordet)  Åhh, vad härligt med långhelg tills onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0