Helgen

Denna helgen har jag hunnit med både fest, mys och jobb. I fredags var det ännu en kräftskiva, denna gång i Yngsjö i Andy Nilssons stuga. Riktigt kul må jag säga! Det var allt i från pizzabullar till lekar - det kallar jag välorganiserat! ;) Eftersom vi var där redan klockan sex var vissa sugna på att dra in till stan vid elva-tiden och därbland jag. Så vi åkte in till stan och till KuppA Bar vilket var mycket trevligt det också! Kvällen avslutades att jag hamnade hos Adam och sedan mös jag med honom ända tills söndagmorgon för då var det dags för jobb.. fast ska jag vara ärlig blev det lite tofflande på kvällen ;)

Adam har fått en lillebror och idag kom de hem från sjukhuset. Fy bubblan var söt han är! Man vill bara äta upp honom.. typ.. :p
Förövrigt har jag varit flitig och övningskört lite, först till Hammar och lämna Lize och sedan hela vägen upp till mormor & morfar i no where.. Måste hinna i kapp Sofia som bokat tid för uppkörning nu ;)



Bilder från kräftskivan här


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0