Mamma Mia

Måndagarna är vår längsta dag och jobbigaste dag. Idag är det måndag och vi hade resurseftermiddag! Perfekt tajming för en gångs skull! Jag behövde hinna komma hem en timme och leta i mamma och pappas garderob. Imorgon är nämligen fotografering och som tradition när man går i trean klär klassen ut sig. Vi ska vara hippies :) Sjukt roligt! Men svårare än man kunnat tro.. man vet lixom precis hur man vill se ut, men att hitta de där kläderna är inte det lättaste. Nu har jag i alla fall rotat fram en helt okej outfit så jag känner mig nöjd :)
Annars ikväll har jag varit ute och ätit med mamma och sedan mött upp Lize och kollat på bio - Mamma Mia. Mysig film.. men eftersom jag hade sett teaterföreställningen innan tyckte jag inte filmen levde upp till mina förhoppningat, Sussie är mycket roligare som den lilla kompisen till mamman.. Och Meryl Streep passar inte att vara "god", människan kan ju knappt le! Det ser bara konstigt ut. Men en lättsam och emellanåt rolig film tycker jag trots allt trots att den inte når upp till Mamma Mia teaterföreställningen.



Inte årets bästa film, men sevärd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0