opidoppi

Hej!
Sitter hemma hos Adam. Han sover. Ovanligt? Njae.. inte speciellt.. Denna veckan har det inte varit mycket bloggande, så en liten uppdatering kanske? Helgen var hur kul som helst. I fredags öppnade grand igen och självklart samlade vi ihop en tjugo tjejer och gick ut, sjukt skoj. Lördagen tillbringades på Class, där jag åt middag med Sofia, Johanna & Andrea. Mysigt. Annars i veckan har jag inte gjort något speciellt.. gått i skolan och tagit lite körlektioner (eller en åtminstone) ;p
Nu ska jag väcka Adam för snart ska vi åka hem till mig och mysa :)


På bilden syns Felicia, Johanna, jag och vår gamla kompis Simon som vi inte hade träffat på ett par år men som vi stötte på precis innan vi skulle bege oss till Grand! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0