student-09

Borde plugga.. men jag måste måste se lite mer sex and the city! Man blir så fast! Serien är ju typ bäst och jag har inte sett vissa avsnitt innan - halleluja moment! :) Så det är ungefär var min kväll har bestått av; nötande av satc också har jag hjälpt Lize med att skriva en novell i svenskan. Förresten så ringde jag auktionsverket idag och "sa upp mig", får sådan klump i magen varje gång jag ska gå dit så det var lika bra. Känns som en befrielse, trots att häxan där inte blev så glad ;p Vi har provat studentmössor i skolan idag med.. Jag valde en så att man slapp få nersjunken mössa om man skulle få en flaska i huvudet som killen som presenterade mösserna elegant uttryckte det ;) Nu känns det att man är sista års elev på riktigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0